Ik heb een klacht

Wat vervelend om te horen dat je een klacht hebt. Vertel ons je klacht, dan helpen wij je graag met een passende oplossing.

Ik heb een klacht

Wat vervelend om te horen dat je een klacht hebt.
Vertel ons je klacht, dan helpen wij
je graag met een passende oplossing.

Veelgehoorde klachten

Als je deze pagina bezoekt ben je waarschijnlijk niet helemaal tevreden over De Wassende Cowboys. Jammer! We vragen je om onderstaande veelgehoorde klachten door te lezen, voordat je een klacht indient. Zo weet je alvast wat jij van ons mag verwachten, maar ook wat wij van jou mogen verwachten. Zo voorkomen we samen onverwachte verrassingen. Bedankt!

1. Niet alle ramen en kozijnen zijn gewassen

Ben je niet thuis als onze Cowboys komen ramenwassen? Geen probleem, zolang je er maar voor zorgt dat wij ons werk goed kunnen uitvoeren. Controleer daarom voor vertrek of alle ramen en kozijnen goed bereikbaar zijn voor ons. Verwijder eventuele horren en andere obstakels rondom het pand tijdig.

Kunnen we de achterzijde van het huis niet wassen omdat de schuttingdeur bijvoorbeeld op slot zit? Dan is dat helaas geen reden om onze factuur te halveren. Aan jou de taak om te zorgen dat wij overal bij kunnen, dan leveren wij ons vakmanschap af en voorkomen we onverwachte verrassingen.

Wist je dat je voor € 20,- per jaar kunt kiezen voor veilig sleutelbeheer? Wij bewaren je sleutel dan in een kluis en dragen zelf de verantwoordelijkheid voor het meenemen van de juiste sleutel. Zo heb jij helemaal geen omkijken naar ons bezoek!

1. Niet alle ramen en kozijnen zijn gewassen

Ben je niet thuis als onze Cowboys komen ramenwassen? Geen probleem, zolang je er maar voor zorgt dat wij ons werk goed kunnen uitvoeren. Controleer daarom voor vertrek of alle ramen en kozijnen goed bereikbaar zijn voor ons. Verwijder eventuele horren en andere obstakels rondom het pand tijdig.

Kunnen we de achterzijde van het huis niet wassen omdat de schuttingdeur bijvoorbeeld op slot zit? Dan is dat helaas geen reden om onze factuur te halveren. Aan jou de taak om te zorgen dat wij overal bij kunnen, dan leveren wij ons vakmanschap af en voorkomen we onverwachte verrassingen.

Wist je dat je voor € 20,- per jaar kunt kiezen voor veilig sleutelbeheer? Wij bewaren je sleutel dan in een kluis en dragen zelf de verantwoordelijkheid voor het meenemen van de juiste sleutel. Zo heb jij helemaal geen omkijken naar ons bezoek!

2. Mijn ramen zijn geborsteld en nat achtergelaten

Zijn je ramen nat achtergelaten door onze Cowboys? Dat klopt helemaal en we leggen graag uit waarom. Normaal kraanwater bevat maar liefst 300 vaste bestanddelen op 1 miljoen waterdeeltjes. Denk aan kalk, zout en andere mineralen. Dit zie je bijvoorbeeld goed na het douchen. Als het water op de douchecabine opdroogt verdampen de vloeibare deeltjes. De vaste deeltjes blijven achter: je ziet druppels op het glas.

De Wassende Cowboys ioniseren en demineraliseren het water. Dit betekent dat er nog maar een of twee vaste deeltjes achterblijven op een miljoen waterdeeltjes! Hierdoor kunnen er na het opdrogen geen druppels achterblijven. Daarom borstelen wij de ramen schoon en laten ze inderdaad aan de lucht drogen.

Daarom vragen we je om even geduld te hebben en je ramen pas te beoordelen als ze goed droog zijn. Heb je na het drogen toch druppels geconstateerd? Meld je klacht dan alsnog.

3. Ik krijg een factuur, terwijl ik de opdracht heb geannuleerd

Natuurlijk gelden er soms onvoorziene omstandigheden of situaties, waardoor wij ons werk niet meer kunnen uitvoeren. Je krijgt plotseling een telefoontje: de schilder komt ineens langs of de timmerman heeft morgen tijd om die kozijnen eindelijk te vervangen. We begrijpen dat dit soms gebeurt.

Doordat wij de hele dag op de ladder staan en zo duurzaam mogelijk plannen, is kosteloos annuleren binnen 4 weken van de opdracht helaas niet mogelijk. Hiervoor vragen we je begrip. Voor de geldende tarieven bij annulering verwijzen we je naar onze Algemene Voorwaarden.

Heb je onze veelgehoorde klachten gelezen? Dan hebben we hopelijk wat zorgen en vragen
bij je weggenomen. We snappen dat onze reactie soms hard overkomt. Zo is kosteloos
annuleren binnen 4 weken van de opdracht bijvoorbeeld niet mogelijk: dat klinkt misschien onbuigzaam.

Maar alleen door deze regels te hanteren, kunnen wij onze afspraken naar alle klanten
nakomen. Dankzij onze heldere communicatie weet je precies waar je aan toe bent. Dat is
waar we voor staan: bij De Wassende Cowboys is afspraak altijd afspraak

laat een klacht achter